خدمات برش لیزری

خدمات برش لیزری  , برای برش ورقه های غیرفلزی، بسیاری از قطعات پلکسی گلاس، انواع ورق چوب یا MDF، ساخت مصنوعات چوبی و نیز ساخت قطعات ماکت از دستگاه های برش لیزری استفاده می شود. همین طور در مواردی برای برش رول های پارچه یا ورقه های چرم مصنوعی برای تهیه لباس، برش رویه کفش، برش پارچه برای تولید عروسک و تولید سایر محصولات پارچه ای و چرمی یا ساخت مبل و رومبلی از لیزر استفاده می شود. از لیزر برای برش ورق های پلکسی به منظور ساخت محصولات صنعتی نیز استفاده می شود. لیزر را برای برش و ساخت واشر نیز مورد استفاده قرار می دهند.

"<yoastmark

نحوه‌ی عملکرد دستگاههای برش لیزری

اشعه‌ی لیزر از طریق تحریک مواد مولد لیزر توسط تخلیه‌ی الکتریکی یا تابش یک لامپ در یک محفظه بسته تولید می شود. با تحریک ماده‌ی مولد لیزر پرتو با استفاده از تکه‌های آینه منعکس می شود تا انرژی لازم برای تبدیل شدن به یک جریان نور ‌تک‌رنگ ‌منسجم را به دست آورد. آینه یا فیبر نوری معمولا برای هدایت نور منسجم به لنز دستگاه استفاده می شود. این لنز در نقطه‌ی کاری دستگاه متمرکز شده است. باریک ترین قسمت پرتو متمرکز شده قطری کمتر از۰٫۳۲ میلی‌متر دارد.

در‌سال ۱۹۶۵ اولین دستگاه برش ‌لیزری برای ایجاد سوراخ در قالب‌های الماس استفاده شده است. این دستگاه توسط مرکز تحقیقات Western Electric Engineering ساخته شد. در سال‌۱۹۶۷‌ بریتانیا در ساخت دستگاه برش ‌لیزری به کمک جت اکسیژن برای برش فلزات پیش‌گام شد. در اوایل سال‌۱۹۷۰ این تکنولوژی در کاربرد‌های هوافضا برای برش تیتانیم به‌کار گرفته‌ شد.‌ در‌ همان موقع لیزر‌های CO2 برای برش غیر فلزات مانند: پارچه و … به‌کار گرفته شد؛‌ چراکه در آن زمان لیزر CO2 به اندازه کافی برای غلبه بر هدایت حرارتی فلزات قدرت‌مند نبود.

"<yoastmark

نحوه‌ی عملکرد

اشعه‌ی لیزر از طریق تحریک مواد مولد لیزر توسط تخلیه‌ی الکتریکی یا تابش یک لامپ در یک محفظه بسته تولید می شود. با تحریک ماده‌ی مولد لیزر پرتو با استفاده از تکه‌های آینه منعکس می شود تا انرژی لازم برای تبدیل شدن به یک جریان نور ‌تک‌رنگ ‌منسجم را به دست آورد. آینه یا فیبر نوری معمولا برای هدایت نور منسجم به لنز دستگاه استفاده می شود. این لنز در نقطه‌ی کاری دستگاه متمرکز شده است. باریک ترین قسمت پرتو متمرکز شده قطری کمتر از۰٫۳۲ میلی‌متر دارد.

مزایای برش لیزری

سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبه های اضافی در قسمت های برش خورده) محصول نهایی، از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برش های مکانیکی و سنتی است. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد.

دستگاه برش پلاسما

احتمال تاب برداشتن ماده در برش‌ لیزر بسیار کم است، چون ناحیه‌ی موثر حرارتی در این فرآیند بسیار کوچک می‌باشد.

برش لیزری به علت دقت بالا‌تر و مصرف انرژی کمتر در هنگام برش، مزیت بیشتری نسبت به برش پلاسما دارد. با این وجود اغلب دستگاه های برش لیزری‌ نمی‌توانند ضخامتی بیشتر از ضخامت برش دستگاه های پلاسما را برش دهند. امروزه دستگاه‌های برش لیزری قوی‌تری نیز در حال تولید است تا بتوانند ضخامت های بیشتری را برش دهند اما هزینه‌ی تمام شده‌ی این دستگاه ها بیشتر از دستگاه های برش پلاسما است.

انواع لیزر های مورد استفاده

لیزر‌ها انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارند، اما در صنعت از دو نوع لیزرهای گازی و جامد استفاده می‌شود. لیزرهای پرکاربرد استفاده شده در دستگاه‌های برش لیزر صنعتی عبارتند از:

  • لیزر CO2 که برای برش، حکاکی و تضعیف ماده مناسب است.
  • لیزر های نئودیمیم(Nd) و لیزر‌های نئودیمیم-ایتریم-آلومینیوم-گارنت(Nd-YAG) می‌باشند. این دو لیزر سبک و روشی یکسان دارند و تفاوت آنها در کاربردشان می‌باشد. لیزر Nd برای تضعیف ماده و در مواقعی که قدرت زیاد و تکرار پذیری بالا مد‌نظر است به کار می‌رود. لیزر Nd-YAG برای تضعیف ماده و حکاکی روی قطعه و در مواقعی که قدرت بسیار زیاد مورد نیاز است، استفاده می‌شود.

هرسه نوع لیزر یاد شده را می‌توان برای جوشکاری نیز استفاده کرد.

لیزر CO2 برای برشکاری صنعتی بسیاری از مواد از جمله فولاد، آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، تیتانیم، کاغذ، موم، پلاستیک، چوب و پاچه استفاده می‌شود. لیزر YAG در درجه‌ی اول برای برش و حکاکی فلزات و سرامیک ها استفاده می‌شود.

ژنراتور دستگاه لیزر و اپتیک خارجی (لنز فوکوس کننده) نیاز به خنک کاری دارند. بسته به اندازه و پیکربندی دستگاه، گرمای اضافی ممکن است مستقیما و یا توسط یک خنک کننده به هوا منتقل شود. معمولا از آب به عنوان خنک کننده استفاده می‌شود که توسط سیستم خنک کننده به گردش در می‌آید.

لیزر های پیشرفته تر

لیزر Microjet هدایت پرتو‌ لیزر به وسیله‌ی جت آب است. در این دستگاه پرتو لیزر با جت آب کم فشار همراه است. لیزر وظیفه اصلی برش را برعهده دارد درحالی که جت آب پرتو لیزر را هدایت می‌کند. عمل هدایت پرتو از طریق بازتاب داخلی کلی انجام می‌شود. مانند آنچه که در فیبر نوری اتفاق می‌افتد. در این روش، آب علاوه بر از بین بردن اثرات تخریبی ناشی از برش،‌ سطح ماده را نیز خنک‌کاری می‌کند که ازجمله مزایای این روش به حساب می‌آید.

لیزر فیبر، یک نوع از لیزر های حالت جامد است که به سرعت در صنعت برش فلز در حال رشد است. برخلاف لیزر CO2 تکنولوژی فیبر با بهره‌گیری ازمحیط جذب جامد به عنوان گاز یا مایع مخالف عمل می‌کند. دانه‌ی لیزر پرتو‌ی لیزر را تولید می ‌کند و پس از آن پرتو در الیاف شیشه‌ای(Glass Fiber)  تقویت می‌شود. با طول موجی در حدود ۱٫۰۶۴ میکرومتر لیزر فیبر، نقطه اثر بسیار کوچکی(۱۰۰ برابر کوچکتر از نقطه‌ی اثر لیزر) CO2 ایجاد می‌کند که این نوع لیزر را برای برش مواد فلزی‌ بازتابنده، موثر می‌سازد.

"<yoastmark

خدمات برش لیزر

از لیزر برای برش فلزات و غیر فلزات می توان استفاده نمود.

فلزات : طلا ، نقره ، پلاتین ، استیل ، مس ، برنج ، کروم ، آلومینیوم ، آهن و …
غیرفلزات : چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، کاغذ ، مقوا ، پلکسی

تولید قطعه های با کیفیت و دقت بالا در زمان کم از جمله مزیت های برش لیزر می باشد.

هر فردی که قصد تولید قطعه در صنایع مختلف را دارد می تئاند با برش لیزر ، قطعات خود را با دقت و سرعت بالا تولید نماید.

صنایع قابل استفاده در صنعت لیزر :

سنگ مزار ، شومینه ، کف پوش ، نمای ساختمان ، کیف ، کفش ، کمربند ، ماکت سازی ، معرق ، دکوراسیون ، استند آرایشی ، جلد نفیس ، شبرنگ ، مبلمان ، دکوراسیون ، پازل ، لوح تقدیر ، تندیس ، تابلو سازی ، هدایای تبلیغاتی ، خودکار ، جاسوئیچی ، تابلو نوری ، تابلو راهنما ، تابلو LED ، ساعت تبلیغاتی ، پازل ، کابینت سازی ، کارت عروسی ، الگوی لباس ، گلدوزی ، تکه دوزی ، گیپوری کردن ، ادکلن ، اسباب بازی ، ادوات موسیقی ، سررسید و …

صنایع نظامی ( جنگ افزار ، هواپیما سازی ، کشتی سازی و … ) تجهیزات پزشکی ، قطعات خودرو ، طلا و جواهر ( برش طلا تا ۱ میلیمتر ، حکاکی تصویر ، حکاکی طرح و پلاک ) ، هدایای تبلیغاتی ، قالب سازی ، یراق آلات ، محصولات قاشق و چنگال ، شیر آلات ، اتصالات ، بردهای الکترونیکی ، عینک ، بلبرینگ ، ساعت مچی ، فلش مموری ، قطعات کامپیوتر ، ساعت ، موبایل ، کیبورد ، زیورآلات ، سیستم گارانتی ، کابل ، لوله سازی ، خودکار و جاسوئیچی ، آسانسور ، ساختمان ، کلید و پریز ، حکاکی رنگی روی استیل ، لوازم رستوران ، کشتی سازی ، خودرو سازی ، هوافضا ، ابزار آلات ، دکمه ، لیبل سازی و …

مزایای خدمات برش لیزر:

– تولید و برش قطعات پیچیده
– دقت بالای برش
– خلاقیت در طراحی و برش
– سرعت سفارش و تحویل کار
– کیفیت بالای لیزرهای برش
– ضایعات کم در برش لیزر
– تولید در تعداد کم

خدمات برش لیزر در محیالیزره : استفاده از لیزر CO2 ارائه می گردد.

خدمات برش لیزر شامل : چوب ، چرم و MDF ، پارچه ، کاغذ ، مقوا و پلکسی می باشد.

"<yoastmark

 

نحوه قیمت دهی خدمات برش لیزر و حکاکی لیزر

خدمات برش لیزر چگونه قیمت گذاری میشود؟

 

برش لیزر و حکاکی لیزر به روشهای مختلفی قیمت گذاری میشود. بسیاری از خدمات دهندگان مبنای قیمت گذاری را بر اساس زمان برش و حکای لیزر تعیین مینمایند به این معنی که هر چقدر زمان برش طول بکشد بر اساس واحد دقیقه خدماتشان را محاسبه میکنند. این روش برای کارهای سری روشی مناسب است اما برای مشتری کمی ابهام برانگیز است زیرا وی مطمئن نیست که دقیقا سفارش برش یا حکاکی چقدر زمان برده است.

البته این مبنا برای کارهای تکی مناسب نیست زیرا مشتری از یک طرف شنیده است که به عنوان مثال هر دقیقه برش لیزر ۳۰۰ تومان و هر دقیقه حکاکی لیزر مثلا ۱۰۰۰ تومان است و طبق محاسبات خود کارش نهایتا ۳ دقیقه طول میکشد تا برش بخورد و قیمت آن ۹۰۰ تومان میشود و لی در عمل ۱۰۰۰۰ تومان از وی طلب میکنند. زیرا مشتری خدمات آماده سازی طرح و آماده سازی دستگاه برای خدمات لیزر را محاسبه نکرده است.

یک مساله مهم دیگری که در قیمت گذاری بر اساس زمان مطرح بوده و کمی شائبه برانگیز است این است که بسیاری از متصدیان دستگاههای لیزر در حضور مشتری برش نمونه را با کمترین سرعت ممکن انجام میدهند تا مشتری گمان کند که سفارش لیزری اش زمان بر است ولی در عمل با سرعت بیشتری برش انجام میپذیرد

"<yoastmark

نکات مهم در نحوه قیمت دهی خدمات برش لیزر و حکاکی لیزر

در پان لیزر حداقل دستمزد برای انجام هر خدمت برش لیزری و حکاکی لیزری ۱۲۰۰۰ تومان میباشد. چه برش ۱ دقیقه طول بکشد یا اندازه آن تنها ۱۰ سانتیمتر باشد. دلیلش هم این است که  آماده سازی فایل جهت برش تا آماده سازی دستگاه و میز کار زمان بر است.

قیمت گذاری برای خدمات سری به طور متوسط ۲۵۰ تومان برای هر دقیقه میباشد.

در کارهای سری، یک نمونه گیری در حضور مشتری انجام میشود. مبنای سرعت دستگاههای ما ۳۰ میلیمتر در ثانیه با قدرت ۶۰ و قطر ۳ میلیمتر جنسهای پلکسی و ام دی اف می باشد. بدیهی است که هر چقدر قطر متریال بالاتر رود زمان و قدرت بالاتر رفته و هزینه بیشتر خواهد بود.

"<yoastmark

در مورد شیت بندی بهتر است فایلهای خود را در شیتهای ۶۰*۴۰ ، ۹۰*۶۰ یا ۱۲۰*۹۰ طراحی نمایید تا بهترین بهره وری و کمترین پرتی متریال داشته باشید.

با دستگاه لیزر به راحتی میتوان متریالهایی مثل چوب پلکسی و پارچه و چرم ونمد را به هر شکل که بخواهی برش بدهیم و با کمترین هزینه و زمان به طرح مد نظر خود برسیم کاری که اگر بخواهیم با دست و یا هر وسیله ای جز لیزر انجام بدهیم بسیار سخت  و تا حدودی غیر ممکن است.

امروزه یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت کارگاههای  که با پارچه و چرم و نمد سرکار دارند استفاده از خدمات برش با استفاده از لیزر است که استفاده از این ابزار باعث بالا بردن راندمان کار و کمتر شدن هزینه نیروی انسانی و باز گذاشتن دست طراح ها برای اینکه بتوانند ایده های خلاقانه خود را تبدیل به واقعیت کنند.

لیزر چوب برش و حکاکی چوب نیز یکی از فعالیت های اصلی ما می باشد که برش چوب و MDF تا قطر ۶ میلیمتر مقدور است با لیزر می توان مجموعه بسیار متنوعی از کالاهای تزئیناتی یا سوغاتی را تهیه کرد همچنین دقت حکاکی و برش بروی لیزر به قدری است که می توان تصاویر و عکسهای ماندگار بر روی چوب حکاکی کرد بسیاری از اوقات در کارگاه های صنایع چوب لازم است .

ورق های چوب با MDF یا نئوپان با طرح حای پیچیده بریده شود گاهی اوقات به خصوص در حوزه های کارهای هنری نیاز به برش دقیق و پیچیده ورق های نازک چوب است که چنین کاری با ابزارهای سنتی و متعارف بسیار زمان بر است برای تمام موارد یاد شده می توان از دستگاه لیزر چوب استفاد نمود .

تولید انبوه طرح های معرق با لیزر امکان پذیر است و شما هر طرحی که مد نظرتان باشد قابل ساخت است از ویژگی های خوب دستگاه لیزر می توان به دقت و ظرافت بالای برش و امکان برش طرحهای بسیار پیچیده و ظرفیت و تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی اشاره نمود.

در گذشتهانجام طرح های معرق و ظریف بر روی چوب بسیار سخت و گاهی محال بود که استاد نجار باید تجربه بسیار زیادی داشت تا می توانست که طرح مورد نظر را برش می داد ولی امروزه به کمک دتسگاه لیزر می شود به راحتی  این طرح ها و هنر پیچیده تر از آن هم برش داد و از ویژگیهای دیگر این دستگاه این است  که ایده هایی که تا دیروز اجرایی بودنش بسیار سخت بود انجام پذیر باشد با استفاده از برش لیزر تحولی در دنیای مد و لباس شده است زیرا از طریق برش لیزری طرح های گوناگون روی پارچه انجام می شود که در گذشته امکان انجام دادن آن نبود .

برش با لیزر باعث انقلابی  در محصولاتی چون کیف و کفش نیز شده است در گذشته برای ایجاد حک روی کیف و کفش از روش داغی استفاده می شد که به این صورت بود اول قالب فلزی رو میساختن و آن را گرم می کردن و روی چرم فشار می دادند تا طرح مدنظر روی آن ایجاد گردد.

در این کار طرح مد نظر بسیار کم کیفیت روی چرم ایجاد می شد و این کار اصلا مقرون به صرفه نبود و باعث می شد که قدرت مانور کمتر شود و برای همین طرح هایی که روی کیف و کفش بود بسیار ساده و تکراری بود و با استفاده از برش لیزری دیگر این محدودیت برطرف شده و باعث شده که دست طراحان باز باشد و ایده خود را اجرایی کنند.

دستگاه لیزر توانایی برش هرگونه کاغذ و مقوا را دارد و به خاطر سهولت تبدیل طرح برش به محصول برش خورده امکان تولید تعداد محدودی محصول نیز وجود دارد از جمله این محصولات می توان به ساخت ماکت در طرح های مختلف و اندازه های مختلف با دستگاه با برش لیزری می توان طرح و نقوش  ظریف و پیچیده بر روی انواع سطوح چوبی ایجاد انواع برش لیزری و سوراخ و سایر اشکال هندسی منظم و غیر منظم و حکاکی لیزری روی انواع غیر فلزات و شیشه و سنگ در ضخامت های مختلف امکان پذیر است.شما می توانید با استفاده از برش لیزری چهره عزیزانتان را روی چوب یا چرم و یا سنگ حک کنید یا اسم عزیزانتان را در فونت های مختلف به صورت زیبا برش دهید به عنوان استند استفاده کنید .

می توان با برش لیزری انواع شابلون های پیچیده با جنس های چوب یا کاغذ و یا حتی پلکس ساخت و دیگر کارهایی که می توان با برش لیزری انجام داد می توان به ساخت انواع کارت ویزیت های خاص و کارت عروسی و تقویم های رومیزی و ساعت های تبلیغاتی اشاره نمود شما می توانید با  برش لیزری اسم شرکت و لوگوی آن را روی اجسام با هر ارتفاعی حک کنید و با برش لیزری می توان انواع پیلکس در رنگ های مختلف ساخت.

برش لیزری باعث سرعت بخشیدن در برش می شود و این خدمات را به دوستانی که تولیدی در زمینه چوب و پارچه و چرم دارند توصیه می کنم چون باعث سرعت بخشیدن به کارها و هزینه های انسانی و خطای انسانی را کاهش می دهدو یکی از ویژگی های خوب برش  با لیزر این است که احتمال خطای انسانی بسیار پایین استاز کمترین ضایعات کار برخوردار است و کاری که یک استاد کار برای برش آن دو روز باید وقت بگذارد با برش لیزری در دو ساعت انجام می شود.

یکی از کابردهای برش لیزری ساخت استیکریا همان کاغذهای برچسب دار است که به راحتی میتوان روی هر جسمی چسباند با برش لیزری می توان هر طرحی از استیکر که شما بخواهید به وجود اورد برش لیزری کار برش را اسان کرده است و شما می توانید با برش لیزری که با دستگاه لیزر انجام می شود هر طرحی از استیکر را روی کاغذ چسب دار به وجود اورید البته شما می توانید با چوب هم استیکر بسازید که این کار هم به وسیله برش لیزری انجام می شود

البته استیکرهای چوبی از ضخامت بیشتری برخودار هستن که باعث میشود که شما استیکر برجسته داشته باشید شما با استفاده از برش لیزریا همان برش لیزرطرحهای فانتزی و کودکانه در اتاق کودکانتان ایجاد کنید حتی میتوانید طرح خودتون را نقاشی کنید و ان را به صورت یک طرح در بیاورید و به کمک برش لیزری که با استفاده از دستگاه لیزر انجام میشود طرح خود را اجرا کنید

در گذشته امکان ساختن استیکر متفاوت وجود نداشت و یا خیلی سخت بود ولی امروزه به واسطه برش لیزر این کار بسیاراسان شده و ما میتوانیم به راحتی و در چند دقیقه به سلیقه خودمان هر استیکری که بخواهید با برش لیزریویا خدمات  برش لیزری که یکی از کارهای است که دستگاه لیزر انجام میدهد طرح مورد نظر خود را اجرا کنید و زیبای خاصی به اتاق خود دهید و برش لیزری این امکان را برای شما به وجود اورده است

شما میتوانید با پلکسی گلاس و یا مولتی استایل استیکرهای متفاوت تری به وجود اورید از انجای که برش لیزری می تواند پلکسی گلاس و یامولتی استایل را تا ضخامت ۲سانتمتر برش دهد از این متریال ها می توانید استفاده نمایید و یکی از کارهای برش لیزری حک روی اجسام است شما میتوانید با دستگاه لیزر یا همان خدمات برش لیزر هر طرحی را روی متریال های مختلف همچون چوب و پلکسی گلاس و مولتی استایلبزنید و با استفاده از برش لیزری کار متفاوت تری به وجود اورد

شما با استفاده از خدمات برش لیزر عکس خودتون و یا عزیزانتون را روی چوب و پلکسی گلاس و مولتی استایل حک کنید شما میتوانید با استفاده از خدمات برش لیزر هدیه خاص برای عزیزان خود بسازید و باکمترین هزینه حکاکی روی چوب و پلکسی گلاس و مولتی استایل انجام دهید با استفاده از خدمات برش لیزر چهره خود و یا عزیزاتان را به صورت بالبینگ نوری ساخت 

 حک چهره بر روی چوب و پلکسی گلاس و مولتی که یکی از کارهای است که به وسیله برش لیزری ویا همان برش لیزر انجام میشود امروزه یکی از کابردی ترین کادوهای خاص محصوب میشود و من به شخصه ان را بهترین کادو پیشنهاد میکنم شما میتوانید به وسیله برش لیز ویا همان برشکاری با لیزر این کادو را تهیه کنید وان را به عزیزانتان کادو بدهید حک چهره روی چوب ویا مولتی استایل ویا پلکسی گلاس سلیقه اس است شما میتوانید روی هر متریالی با برش لیزری چهره عزیزانتان را حک کنید

بالبینگ یکی از محصولاتی است که به وسیله برش لیزر ساخته میشود بالبینگ را حتی به عنوان چراغ خواب استفاده میشود  شما میتوانید بالبینگ اختصاصی خودتان را بسازید یعنی چهره عزیزانتان ویا هر چیزی که به ان علاقه دارید را با استفاده از برش لیزر حک کنید.

شما میتوانید با برش لیزر روی پایه ان هم تاریخ و یا حتی نوشته ای برای ماندگار تر شدن این محصول ایجاد کنید شما میتوانید با برش لیزر بالبینگ های متفاوتی از لحاظ اندازه و شکل ایجاد کنید برش لیزر ویا همان برش لیزر باعث شده که شما کادوی خود را به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای عزیزان خود تهیه کنید برش لیزر و یا همان برش لیزر برای انان که میخواهند خاطره خوبی را برای عزیزان خود بسازن محصولات مختلفی را ایجاد کرده است

یکی دیگر از کارهای که شما میتوانید با خدمات برش لیزر انجام دهید حک بر روی اجسام مختلف است و با عمق های مختلف خدمات برش لیزر ویا همان برش لیزری به شما کمک میکند تا بر روی اجسامی چون چوب و چرم م پلکسی و مولتی و سنگ و هر متریالی حک کنید شما با کمک برش لیزری میتوانید لوگو و یا اسم ویا ادرس خود را روی هر جنس ویامحصول خودتان حک کنید و شما با کمک برش لیزری و یا برش لیزری هر سایز که بخواهید میتوانیدحک کنید و محدودیت اندازه ندارید

از دیگر کارهای که میشود با برش لیزری و یا همان برش لیزر میتوان انجام داد حکاکی روی شیشه است کاری که امروز روی شیشه های مغازه هادیده میشود و شما هر سایزی از اسم مغازه و شماره تلفن خود را با استفاده از برش لیزری و یا همان خدمات لیزر چوب حک کنید و باعث میشود که متفاوت تر دیده شوید و بااستفاده از خدمات برش با لیزر و یا همان برش لیزری روی ظروف شیشه ای همین کار را انجام میدهند و لوگو و یا برند شرکت را حک میکنند و شما با استفاده از خدمات لیزری بهتر دیده میشوید

برش  چوب با لیزر با قیمت مناسب ,برش انواع ام دی اف سه میل , خدمات لیزر چوب, برش لیزری, خدمات حکاکی و خدمات برش انواع غیرفلزات, با قیمت مناسب ,برش چوب,لیزرco2

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با لیزر co2 را دارید پیشنهاد میدم این مطلب را مطالعه بفرمائید  .